sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

PROM

Eilen oli ainakin mun vuoden odotetuin tapahtuma, prom. Oon kai jo aikasemmin täällä blogissa puhunut promista, mutta se on siis tanssiaiset, mihin valmistaudutaan oiken kunnolla, vähän verratavissa Suomen wanhoihin, paitsi itse tanssit on ihan erilaiset. Olin oottanu promia monta monta kuukautta, ja se oli kyllä kaiken stressauksen, suunnitelun ja rahan arvoista. Pitää mainita että nää jenkit käyttää ihan sikana rahaa promiin esim mun yks kaveri osti mekon joka oli semmoset 900 euroa. Ja mekko on vaan yks juttu mitä tartteet, puhumattkaan kaikesta muusta jutuista mitä tarteet koruista kukkiin. 


Aamulla heräsin kello 8, otin suihkun, käytiin hakemassa Edda kyytiin, ja lähettiin laittamaan meiän kampaukset kuntoon. Mun hiuksien kanssa oli vähän ongelmia, ku mun kampaus ei yhtään näyttäny siltä mitä olin suunnitellu, mut saatiin sitte vähä korjattua sitä ja lopputulos oli onneks hyvä. Hiusten laiton jälkeen menin Eddalle ja se teki mun meikin. Sitte menin kotiin vaihtamaan mekon päälle ja otettiin parit kuvat ennen kun mun deitti Brady tuli hakemaan mut sen autolla. Mua harmittaa etten ottanu yhtää kuvaa meiän autosta, se oli tosi kiva! Otettiin parit kuvat, käytiin moikkamassa Bradyn sukulaisia ja ajeltiin ympäri kylää meiän super kivalla autolla. 

mun ihanat host-vanhemmat
Kolmen aikoihin nähtii meiän kaverit ja otettiin lisää kuvia, jonka jälkee lähetiin syömään. Bradyn äiti omistaa yhen tosi kivan baarin täältä kylästä, niin mentiin kaikki sinne porukalla syömään. Se oli koristeltu tosi kivasti, ja ruuassakaan ei ollu mitään valittamista.
   Kun oltii syöty, lähettiin lähiselle järvelle ottamaan lisää kuvia. Täytyy kyllä sanoo et on posket ihan kipeinä hymyilystä, koko päivä oli melkein pelkkäää kuvien ottamista. Valehtelematta otettiin oikeesti varmaan 500 kuvaa. 





Kuvien jälkeen entiin otamaan Bradyn kanssa vielä kuvat koululle, jonka jälkeen kokoonnuttiin kaikki ruokalaan ennen Grand Marchia. Grand Marchissa parit esitellään ja ne kävelee lavan läpi. Siel oli tosi paljon ihmisii kattomas meijän Gran Marchia. Meiän liikkasali oli korusteltu sika hienosti, meijän teemana oli ranta ja hawaii ja se näytti tosi kivalta. Grand Marchin jälkeen oli vuorossa tanssit, mitkä oli vähän tylsät, melkeen kaikki lähti kotiin jo yheksän aikoihin, mikä oli aika tyhmää, koska tanssien suunnitteluun oli käytetty hirveesti aikaa ja vaivaa. 
Promin jälkeen kävin vaihtamassa mekon pois, lökärit jalkaan, ja sit mentiin kaveriporukalla mun yhelle kaverille hengailemaan loppuillaks. Kaiken kaikkiaan oli ihan tosi kiva päivä, ja mulla oli myös ihan paras deitti ikinä! 

tää on mun yks koko päivän lempikuvista!








-Maria






2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!!! Ja muuten IHAN erilainen promi kun meillä hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi haluun kuulla lisää sun promista! Olit muuten upeen näkönen sun prom kuvissa!

      Poista