maanantai 2. maaliskuuta 2015

SnoDaze tanssit

Perjantai illalla meillä oli siis Sno Daze viikon päätteks tanssit. Mulla oli hirvee paniikki ku en löytäny ittelleni mistään mekkoa ja oli enään pari päivää aikaa tansseihin, ni päädyin lainaamaan yhtä tosi kivaa mekkoo mun kaverilt Taylorilta.
  Perjntaina koulun jälkeen meil ol suunnitelmissa mennä isolla porukalla syömää kiinalaista, mutta aikataulu oli liian tiukalla joten mentiiki vaa hakemaan kamat kotoota tansseja varten ja menin Eddan kaa Emilylle laittautumaan ennen tansseja. Täällä tanssei ei oteta kovin tosissaa, läheskää kaikki ei edes pukeutu mekkoon, mut ite rakastan laittautumista joten ei käyny ees mielessä et menisin sinne normivaateissa.
 Tansseissa oli tosi hauska vaikka dj:nä taas toimi joku ihan luuseri joka ei tienny mistään mitään. Taas tuli mieleen 5 luokan tanssit mutta ei välitetty siitä ja pidettiin hauskaa. Oon kyl huomannu et must on tullu paljon rohkeempi, muistan alussa ku suomalaisena en yhtää halunnu tanssia tansseissa, mut nyt olin jo ihan menossa mukana hahah. Lähettiin aika suht ajoissa tansseista ja mentiin kaveriporukalla mieän yhelle kaverille hengailemaan vielä hetkeks, ennen ku piti mennä kotiin.












Ens tanssit onki sitte Promit, vähä jänskättää et kysyyks kukaa mua, koska nää sanoo ettei vaihtareita usein täällä kysytä. Pitää toivoo parasta! Meen ensviikonoppuna vähän kattelemaan mekkoja, ku mul ei oo viel mitää hajuu et millasen haluun, eikä promii oo ku enää 6 viikkoo aikaa, jääks!

-Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti