lauantai 28. helmikuuta 2015

Sno Daze

Tää viikko oli Sno Daze viikko, mikä on vähän niinku homecoming viikko mut ei ehkä ihan yhtä hauska. Viikkoon kuulu teemapäivät, eli joka päivälle oli oma teema minkä mukaan piti pukeutuu ja aina homeroomin aikkan oli jotain aktiviteettejä.


 Maanatai: teema oli pyjama päivä, eli piti pukeutua yökkäreihin. Oli ihanaa ku ei tarttenu miettiä mitä pukee kouluun päälle vaa pysty vaan herätä ja melkeen suoraan lähtee kouluun. Aktiviteettinä oli koristurnaus ja mentii kannustamaa meijän kamujen joukuetta.




Tiistai: Teemana oli senior citizen day, eli piti pukeutua vanhoiks ihmisiks, mut mul ei ollu mitään hyviä vaatteita ni en ite pukeutunu. Oli kyl joitain ihan sika hauskoja asuja joillain haha. Tiistaina oli myös tyttöjen vika korispeli kotona ja oli haikeeta et se oli vika kotipeli ja myös et koriskausi loppu nyt. Tulee kyllä ikävä korispelejä, niis on aina nii hauskaa.

Keskiviikko: Teema oli animal day, enkä taaskaan pukeutunu, ku ei ollu mitään hyvää asua. Aktiviteettinä oli bingo, eli päivän aikana keskusradiosta kuulutettiin numeroita ja sit ne piti merkata sun bingo lappuun. Mä en saanu bingoo mikä harmitti. :(

Torstai: Torstai oli Twin day ja mä olin twin Eddan kaa. Meiän asu suunnitelmat muuttu aika paljon, mut loppu tulos oli silti ihan hyvä. Homeroomin aikana oli lentisturnaus, ite en pelannu mut juniorit silti voitti jeeeeee.



Perjantai: Joka luokalla oli eri urheilu teema. Senioreilla oli basketball, meillä junioreilla oli futis, sophmoreil oli kait tennis ja freshmaneil oli kaiii pesis. Mulla oli päällä Green Bay Packers t-paita, ja sain paljon kommentteja siitä kuinka ruma mun paita on. Packers on siis Wisconsinin futis joukkue ja Minneosta Vikingsien pahin vihollinen. Ylpeänä silti käytin mun lemppari tiimin paitaa enkä välittäny vaikka mua vähän siitä kiusoteliin. 
   Perjantaina oli myös mun hyvän kaverin Emilyn 18v. synttärit ja mä ja Edda leivottiin sille kakku tortai iltana. Ihan hieno siitä tuli vaik aluks siit ei meinannu tulla mitän.  Ruokailun yhteydes meil oli Hot Wings kilpailu eli kuka syö 15 wingsii nopeiten ja oli kyllä ällöttävä katottavaa ku kaikki kipailijat tunki wingsejä suuhunsa hahah mut oli kyllä hauskaa katottavaa.



Perjantai illalla oli myös Sno Daze tanssit, niistä teen erillisen postauksen heti ku jaksan ja kerkeen. Oli kivaa et meil oli vähän tämmönen rennompi viikko vaihtteks, alkaa normaali koulu vähän jo kyllästyttämään. Tämmöset viikot muistuttaa mua et kuinka tylsää suomen lukio on verrattuna amerikan high schooliin, ja ihan varmasti ens vuonna tuun hirveesti ikävöimään tätä kouluhenkee ja kaikkee hauskaa mitä täällä tehään koulussa. Yritän jaksaa tehä ton toisen postauksen joko tänään myöhemmin tai huomenna, siihen asti heipsu! 

-Maria




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti